Ullacliffshads

Ullacliffshads

søndag den 10. maj 2009

Er det ikke temlige stille omkring Cliff Richard and The Shadows

I de par 20 år jeg har været Cliff Richard fan. Har jeg nu aldrig oplevet at det er så stille.

Det virker som om at både Cliff Richard and The Shadows. Er gået på pension. Og at fan's er gå ind i et skab. Lige meget om jeg surfer rund på nettet er det spare som hvad nyt jeg kan finde.

Og det skulle da ikke under mig at det er ved at være svært for selv fan klubber at finde nyt til deres blade.

Hvad er der ved at ske. Det er skime noget skræmende at det er mere eller mindre bliver nedlagt. alt akvatierne omkring både hos dem og os.

Nok har det i årvis været svært for mig at være mere aktiv men at det nu også spreder sig rundt omkring i verden.

Jeg ser flere hjemmesider som ikke er blevet opdateret i år vis og ligger mere eller mindre døde hen. Og når jeg så en sjælden engang kikker på Elvis Presley hjemmesider er det som om der er mere liv i ham en hos os.

Til tros for at han har været død i ca. 32 år. Hvad gør de andrelese som vi endnu ikke har tænk på at gøre. Jeg har ikke fundet ud af det endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar